मॆगेलॆ उत्तर (सरस्वति प्रभाचॆ १५-०३-२०१२ संचिकॆचान)
मस्त लोक कश्शि समजूनु घेव्नास्तति म्हळ्यारि आमका हुषार नाशि जावचाक हे परिसर, आम्मि खावचॆ आहार, कॊरचॆ विहार कारण म्हॊणु. त्या खात्तिरि खंचतरि सांक्रमिक रोग प्रत्यक्ष जाल्ल म्हळ्यारि सर्काराचि आनि नात्तिल तित्लॆ मुंजाग्रत घॆत्ताति. कॆलव पंता हे सम आसचाक पुरॊ जाल्यारि चड्त पंता आमका अनारोग्य(हुषार नाशि) यवचॆ आमगेलॆ मनाचॆ क्लेशान म्हणचॆ आश्वर्य जाल्यारिचि सत्य विषयु. मस्त टॆन्शन्ना कारणान मनाचॆ समाधान काड्नु घेव्नु अनारोग्याक पडताति. हॆ व्हयि म्हॊणु आधुनिक विज्ञान पुस्सुनु कबूल कर्ता. आमका हुषार नाशि जावचांतु ९० पर्सॆंटा पशि च्हड पंता आमगेलॆ अशांत, भयग्रस्थ, दुःखित मन कारण जात्त खंयि. मन अस्सलॆ कष्टाचॆ संदर्भाक पॊडचाक मूल कारण आमगेलॆ भित्तवैलॆ अरिषड्वर्ग. अरि षड्वर्गाचान कश्शि चुक्कोनु घॆव्का म्हॊणु आमगेलॆ पुराण, वेदांतु मस्त बरयल्यारिचि ताज्ज पशि च्हड आकर्षण आमका आशॆ वयरि. “आशॆये दुःखक्कॆ मूल म्हॊणु गीता, पुराण, रामायण, महाभारतांतु परतूनु परतूनु सांगला, गौतम बुद्धानि हेंचि सांगल्या जाल्यारिचि आमगेलॆ लोकांक हे अत्याशॆ ताकूनु भायरि यवचाक आन्निकॆ साध्य जायनि.
बहुशः आशॆ वयरि हे देशाचॆ अर्ध तित्लॆ लोकानि नियंत्रण दवरूनु घॆत्तिलॆ जाल्यारि कोर्ट्, कछेरिंतु मूक्कालंश पिर्याद ऊणॆ जात्ताश्शिलॆं. भृष्टाता, मोसु, अन्यायु हांतूयि ९०% कम्मि जात्ताश्शिलॆं. हे पूरा विषयु लोकांक गॊत्ना म्हॊणु न्हंहि जाल्यारि आशॆचॆ आकर्षणेन ज्ञानहीन जाव्नु वाघ्ता आस्सुचॆ लोका निमित्त देश इत्तुलॆ कूस्सडा पॊंडु जाल्या. आनि मनुष्य जीवि ताज्जेन सुख, शांतिचान विमुख जाव्नु कष्टाचॆ, दुःखाचॆ पॊंडाक पडता आस्स.
बहुशः हाक्क पूरा मूलकारण आम्मि आमगेलॆ म्हालगड्यान चम्किलीलॆ, ऋषि-मुनीन दाखॊवनु दिलेलॆ वाट सोड्नु आधुनिक, नागरिक म्हणचॆ भ्रमेन मन आय्यिलॆ वाट्टेरि चमकिता आस्सुचॆ. संस्कृति आनि संस्कार हाज्ज खात्तिरि आम्मि मस्त च्हड म्हणचॆ तित्तुलॆ उलयताति जाल्यारि आचरणॆ विषयु आय्यिलॆ तॆन्ना विंगड लोक आचरण करता नांति म्हॊणु दूर्वता उरताति. तुम्मि कितयाक आचरण करता नांति म्हळ्यारि “अय्यो आयचॆ हे कालाक त्या पॊरनॆ संप्रदाय, रीति -रिवाज कश्शि दवरूनु घॆवचाक जात्ता? म्हॊणु आमका परत प्रश्नॆ घालताति.
हाज्ज पूरा कारणान आम्मि वाट न्हंयश्शिलॆ वाट्टेरि चम्किता कष्ट, दुःख, अनारोग्य आनि असमाधान च्हड कोर्नु घॆत्ता आस्सति. आशेक मिति आश्शिलॆ तॆद्दना, आमगेलॆ वरि सर्वान सुखांतु वांचका म्हणचॆ उदार भावना आय्यिलॆ तॆद्दना आमगेलॆ मन शांत जात्ता. समस्यॆ, अनारोग्य, दुःख, कष्ट पूरा कम्मि जात्ता. ताज्ज खात्तिरि संधि कॊरचॆ, प्राणायाम, योग कॊरचॆ, देव्ळाक, स्वाम्यांक भॆट्टूचॆ, देवता कार्य घडोनु घॆव्चॆ इत्यादि काम कॊरयेत.
सर्वांक देवु बरॆ कॊरॊं - आर्गोडु सुरेश शॆणै, संपादकु
मस्त लोक कश्शि समजूनु घेव्नास्तति म्हळ्यारि आमका हुषार नाशि जावचाक हे परिसर, आम्मि खावचॆ आहार, कॊरचॆ विहार कारण म्हॊणु. त्या खात्तिरि खंचतरि सांक्रमिक रोग प्रत्यक्ष जाल्ल म्हळ्यारि सर्काराचि आनि नात्तिल तित्लॆ मुंजाग्रत घॆत्ताति. कॆलव पंता हे सम आसचाक पुरॊ जाल्यारि चड्त पंता आमका अनारोग्य(हुषार नाशि) यवचॆ आमगेलॆ मनाचॆ क्लेशान म्हणचॆ आश्वर्य जाल्यारिचि सत्य विषयु. मस्त टॆन्शन्ना कारणान मनाचॆ समाधान काड्नु घेव्नु अनारोग्याक पडताति. हॆ व्हयि म्हॊणु आधुनिक विज्ञान पुस्सुनु कबूल कर्ता. आमका हुषार नाशि जावचांतु ९० पर्सॆंटा पशि च्हड पंता आमगेलॆ अशांत, भयग्रस्थ, दुःखित मन कारण जात्त खंयि. मन अस्सलॆ कष्टाचॆ संदर्भाक पॊडचाक मूल कारण आमगेलॆ भित्तवैलॆ अरिषड्वर्ग. अरि षड्वर्गाचान कश्शि चुक्कोनु घॆव्का म्हॊणु आमगेलॆ पुराण, वेदांतु मस्त बरयल्यारिचि ताज्ज पशि च्हड आकर्षण आमका आशॆ वयरि. “आशॆये दुःखक्कॆ मूल म्हॊणु गीता, पुराण, रामायण, महाभारतांतु परतूनु परतूनु सांगला, गौतम बुद्धानि हेंचि सांगल्या जाल्यारिचि आमगेलॆ लोकांक हे अत्याशॆ ताकूनु भायरि यवचाक आन्निकॆ साध्य जायनि.
बहुशः आशॆ वयरि हे देशाचॆ अर्ध तित्लॆ लोकानि नियंत्रण दवरूनु घॆत्तिलॆ जाल्यारि कोर्ट्, कछेरिंतु मूक्कालंश पिर्याद ऊणॆ जात्ताश्शिलॆं. भृष्टाता, मोसु, अन्यायु हांतूयि ९०% कम्मि जात्ताश्शिलॆं. हे पूरा विषयु लोकांक गॊत्ना म्हॊणु न्हंहि जाल्यारि आशॆचॆ आकर्षणेन ज्ञानहीन जाव्नु वाघ्ता आस्सुचॆ लोका निमित्त देश इत्तुलॆ कूस्सडा पॊंडु जाल्या. आनि मनुष्य जीवि ताज्जेन सुख, शांतिचान विमुख जाव्नु कष्टाचॆ, दुःखाचॆ पॊंडाक पडता आस्स.
बहुशः हाक्क पूरा मूलकारण आम्मि आमगेलॆ म्हालगड्यान चम्किलीलॆ, ऋषि-मुनीन दाखॊवनु दिलेलॆ वाट सोड्नु आधुनिक, नागरिक म्हणचॆ भ्रमेन मन आय्यिलॆ वाट्टेरि चमकिता आस्सुचॆ. संस्कृति आनि संस्कार हाज्ज खात्तिरि आम्मि मस्त च्हड म्हणचॆ तित्तुलॆ उलयताति जाल्यारि आचरणॆ विषयु आय्यिलॆ तॆन्ना विंगड लोक आचरण करता नांति म्हॊणु दूर्वता उरताति. तुम्मि कितयाक आचरण करता नांति म्हळ्यारि “अय्यो आयचॆ हे कालाक त्या पॊरनॆ संप्रदाय, रीति -रिवाज कश्शि दवरूनु घॆवचाक जात्ता? म्हॊणु आमका परत प्रश्नॆ घालताति.
हाज्ज पूरा कारणान आम्मि वाट न्हंयश्शिलॆ वाट्टेरि चम्किता कष्ट, दुःख, अनारोग्य आनि असमाधान च्हड कोर्नु घॆत्ता आस्सति. आशेक मिति आश्शिलॆ तॆद्दना, आमगेलॆ वरि सर्वान सुखांतु वांचका म्हणचॆ उदार भावना आय्यिलॆ तॆद्दना आमगेलॆ मन शांत जात्ता. समस्यॆ, अनारोग्य, दुःख, कष्ट पूरा कम्मि जात्ता. ताज्ज खात्तिरि संधि कॊरचॆ, प्राणायाम, योग कॊरचॆ, देव्ळाक, स्वाम्यांक भॆट्टूचॆ, देवता कार्य घडोनु घॆव्चॆ इत्यादि काम कॊरयेत.
सर्वांक देवु बरॆ कॊरॊं - आर्गोडु सुरेश शॆणै, संपादकु
ಕಾಮೆಂಟ್ಗಳಿಲ್ಲ:
ಕಾಮೆಂಟ್ ಪೋಸ್ಟ್ ಮಾಡಿ